Loading...

اخبار

هارد دیسک‌های داخلی وسترن دیجیتال در ابعاد شگفت‌انگیز

نوشته شده در : 2022/07/24 - 00:00
وسترن دیجیتال که نامی درخشان در زمینه تولید هاردهای داخلی و خارجی است، به تارگی هارد دیسک‌های داخلی با ظرفیت 22 و 26 ترابایت تولید کرده‌است.
هارد داخلی
هاردهای داخلی و خارجی با ظرفیت بالا را می‌توان برای ذخیره فیلم و عکس با کیفیت بالا استفاده کرد. البته به جز مصارف شخصی، این دیسک‌های سخت کاربردهای خاصی در صنعت دارند.
شرکت وسترن دیجیتال به تازگی با استفاده از فناوری CMR و SMR دست به تولید هاردهای داخلی با ظرفیت‌های 22 و 26 ترابایت زده‌است. 
در هارد دیسک 22 ترابایتی از فناوری ePMR بهره جسته‌است که باعث می‌شود به لحاظ مصرف انرژی، کارآمدتر باشد. استفاده از این فناوری، موجب شده تا حجم بیشتری از داده‌ها قابل ذخیره‌سازی روی دیسک مغناطیسی باشند. این فناوری، مزایای زیادی به همراه داشته و باعث شده احتمال از دست رفت داده، به کمترین میزان ممکن برسد. در این هارد دیسک جدید، از تراشه‌های حافظه NAND استفاده شده و همین امر موجب شده تا ذخیره‌سازی داده‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. 
اما هارد دیسک‌های 26 ترابایتی از فناوری متفاوتی استفاده کرده‌اند. در این نوع از هاردهای داخلی، فناوری ArmorCache به کار رفته‌است. به این ترتیب، حتی در صورت قطع شدن جریان برق هم اطلاعات موجود در حافظه کش از بین نخواهند رفت. 
هاردهای داخلی با چنین ظرفیت بالایی غالبا برای مصارف شخصی استفاده نمی‌شوند. کاربرد آنها بیشتر برای تجهیزات نظارتی، دوربین‌های مداربسته و همچنین ذخیره‌سازی در بستر شبکه است.  

 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!